• İADE POLİTİKAMIZ DEĞİŞMİŞTİR: Ürün iade veya değişim süresi fatura tarihinden itibaren 30 gün içinde yapılmaktadır.

  • SÜPER FIRSATLAR: Yepyeni ürünler ve süper fırsatlar Dore Kampanya 05 kataloğunda sizleri bekliyor!

Sıkça Sorulan Sorular

Dore Kimdir?

Dore, Ülker markasını da bünyesinde barındıran bir Yıldız Holding şirketidir. Merkezi İstanbul'dadır ve %100 yerli sermaye ile kurulmuş bir Türk firmasıdır. Makyajdan cilt bakımına, mutfak ürünlerinden evinizin tüm ihtiyaçlarına kadar pek çok farklı ürünü bulabileceğiniz Dore kataloğunda ailenizdeki herkese göre uygun ürünler bulunur.


 

Dore Temsilcisi olmak için hangi şartlar aranıyor?

18 yaşını doldurmuş olan her T.C. vatandaşı başvuru yapabilir.


 

Dore Temsilcisi olmak ücretli midir?

Başvurunuz onaylandıktan sonra, sadece bir kereye mahsus olmak üzere, 10 TL kayıt ücreti alınır. Bu bedel vereceğiniz ilk siparişle birlikte gelen faturaya ilave edilir. Kayıt kampanyaları web sitemizde yayınlanmaktadır.


 

Dore Temsilcisi olmak için nasıl başvuru yapabilirim?

Başvurunuzu, Temsilci Başvuru Formunu doldurarak veya 0 (850) 222 20 20 numaralı telefondan Dore İletişim Merkezi'ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz. Başvurunuzun akabinde hemen kaydınız yapılarak şifreniz ve Temsilci numaranız sistemimizde kayıtlı cep telefonunuza gönderilecektir. Anında kredi kartınızla sipariş verebilirsiniz. Vadeli sipariş verebilmeniz için ilgili yöneticimiz sizi arayarak bilgilendirecektir.


 

Sipariş vermediğim zaman da temsilci olarak kalabilir miyim?

13 kampanya dönemi içinde hiç sipariş vermemeniz durumunda temsilciliğiniz sona ermektedir.


 

Ürünler hakkında nasıl bilgi edinebilirim?

Ürünlerimiz hakkındaki bilgileri web sitemizde “Dore Ürünleri” başlığı altında bulabilirsiniz. Aynı zamanda urunler@doreonline.com.tr mail adresimizden detaylı bilgi alabilirsiniz. Web sitemizde Temsilci Anasayfası’ndan ürün eğitimleri ve sunumlarına ulaşabilirsiniz.


 

Ürünler için hangi makamlardan onay alınmaktadır?

Dore kataloglarındaki kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin bildirimi ve ithalatları Sağlık Bakanlığı Kozmetik mevzuatına uygun olarak yapılır. Mutfak ürünleri Tarım ve Köy İşleri Bakanlığı’ndan onaylıdır. Tüm ürünler, ilgili Kanun ve Yönetmelikler doğrultusunda en son yasal düzenlemelere uygun olarak satışa sunulur.


 

DORE KATALOĞU

Dore kataloğunu nasıl temin edebilirim?

Dore kataloğunu 5 şekilde temin edebilirsiniz.
1. Web sitemizde “Dore Kataloğu” başlığı altında bu kampanyanın kataloğunu görüntüleyebilirsiniz.
2. Bir sonraki kampanyanın kataloğu vereceğiniz ilk siparişe eklenmektedir.
3. Hem mevcut kampanya dönemi, hem de gelecek kampanya dönemi kataloğu tekli, 5’li ve 20’li setler halinde satılmaktadır.
4. Bölge Satış Yöneticiniz ve Grup Liderlerinize başvurabilirsiniz. Kendileri size katalog temini konusunda yardımcı olacaktır.
5. Her kampanya döneminde çeşitli bölgelerde yapılan Tanışma Günleri’ne katılarak temin edebilirsiniz. Bu toplantıların yer ve tarihleri web sitemizin ana sayfasında “Tanışma Günleri” başlığı altında yer almaktadır.


 

Kampanyalar hakkında nasıl bilgi edinebilirim?

Bağlı bulunduğunuz Grup Lideriniz veya Bölge Satış Yöneticiniz ve http://www.doreonline.com.tr adresindeki internet sitemizden Temsilci numaranız ve şifrenizi kullanarak giriş yaptıktan sonra, kampanyalar ve güncel promosyonlarla ilgili detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.


 

Adres, telefon, email gibi kişisel bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim ?

Web sitemize şifreli giriş yaptıktan sonra "Başvuru Ekle" menüsünden yeni bilgilerinizi iletebilir veya Dore İletişim Merkezi’mizi(0 850 222 20 20) arayarak kişisel bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.


 

SİPARİŞ

Nasıl sipariş verebilirim?

Siparişlerinizi vadeli veya kredi kartı kullanarak 2 yöntemle verebilirsiniz.
1. İnternet sitemize Temsilci numaranız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede bulunan “çantam” menüsünden
2. 0 (850) 222 20 20 numaralı Dore İletişim Merkezi'ni arayarak


 

Vadeli Sipariş limitim var mı?

Kredi Limiti 175 TL’dir. Adres kanıtı (İkametgah veya elektrik, su, doğalgaz faturası) gönderildiği takdirde kredi limiti artış talebi değerlendirilir. Olumlu sonuçlanırsa kredi limiti 235 TL’ ye yükseltilir.


 

Siparişimle ilgili hizmet bedeli ne kadardır?

130 TL ve üzeri siparişlerden hizmet bedeli alınmaz.
100-129 TL arası siparişlerden 1,95 TL hizmet bedeli alınır.
100 TL’nin altında kalan siparişlerde hizmet bedeli 9,95 TL’dir.
Temsilcilerimiz servis sıfırlama ürünümüzü satın alarak, 100-129 TL arası siparişlerde 1,95 TL lik hizmet bedelini ödemezler.Servis ürünümüzü 0850 222 20 20 numaralı çağrı merkezimizi yada Direktör/Bölge Satış Yöneticinizi arayarak öğrenebilirsiniz.’dir.


 

KARGO (SEVKİYAT) BİLGİSİ

Sipariş ettiğim ürünlerin teslim süresi nedir?

Siparişleriniz 2 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Siparişinizin kargo tarafından size teslim edilme süresi, bulunduğunuz şehrin uzaklığına göre değişim göstermektedir.


 

Sipariş kolimi nasıl takip edebilirim?

Web sitemize şifreli giriş yaptıktan sonra , “Hesabım” menüsü altındaki "Tüm Siparişlerim" bölümüne giriniz. Siparişlerinizin yanında MNG kargo logosuna tıklayarak kargonuzun takibini yapabilirsiniz.


 

Sipariş Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Evet. Siparişlerinizi sistem üzerinde kayıtlı adresinizden farklı bir adrese gönderebilirsiniz. Siparişini girdiğiniz bu adresi yazmanız gerekmektedir. Üye olurken bildirmiş olduğunuz adresinizi internet üzerinden değiştiremezsiniz. Web sitemize şifreli giriş yaptıktan sonra “Başvuru Ekle” menüsünden yeni bilgilerinizi iletebilir veya Dore İletişim Merkezi’mizi(0 850 222 20 20) arayarak kişisel bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.


 

ÖDEME

Ödememi nasıl yapabilirim?

“İletişim” menüsü altında yer alan “Dore faturası ödeme seçenekleri” başlığından ödeme kanalları yer almaktadır. Havale ve EFT'ler için şube kodu ve hesap numarası bilgileri bu menüde yer almaktadır


 

Ödemelerimi kaç gün içerisinde yapmalıyım?

Siparişinizin depomuzdan sevk edildiği tarihten itibaren en geç 10 gün içinde ödemenizi yapmalısınız. Fatura üzerinde toplam sipariş tutarı var ise gecikme cezası ve fatura ödemeleri ile ilgili tüm detaylar yazılıdır.


 

ÜRÜN İADE

Hangi koşullarda ve nasıl ürün iadesi yapabilirim?

Siparişinizi teslim aldığınızda, ürünümüzde hasar veya kusur tespit ettiğiniz takdirde hemen ürün iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Ürün iade veya değişim süresi fatura tarihinden itibaren 30 gün içinde yapılır

Kanunen 7 gün olan iade süresi Dore’ de fatura tarihinden itibaren 30 gün olarak uygulanmaktadır.

Ürün/Ürünleri nasıl iade edeceksiniz ?

1. Faturanızın 1 nüshası ile birlikte depo adresimize gönderiniz.
2. Bu nüshada ilgili bölümleri doldurunuz.
3. Ürün/ürünleri poşetleyiniz ve bir kolinin içine yerleştiriniz.
4. Depo adresimize gönderiniz. Dore Direkt Pazarlama ve Ticaret AŞ - Gebze Plastikçiler Sanayi Sit. Balçık Köyü Yolu 14.Cad. No:3 Kat:3 Gebze
 


 

TEKNİK KONULAR

Dore internet sitesini gezerken neden bazı sorunlar yaşıyorum?

Doreonline.com.tr internet sitesi, Internet Explorer 7.0 ve üzeri versiyonlarda sorunsuz olarak görüntülenmektedir. Internet Explorer kullanmıyorsanız Microsoft Türkiye internet sitesinden ücretsiz olarak bilgisayarınıza yükleyebilirsiniz. Teknik Destek sayfamızda daha fazla bilgi alabilirsiniz.